www.radeberry.com

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Intrebari de incepator

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Intrebari de incepator

Salut. Sunt un incepator in tranzactionarea pe forex. Mi-am deschis un cont pe Plus 500 si am investit o suma de incepator (250 lei). Eu mai mult mizez pe pozitii BUY. Am observat ca ai mai mari sanse sa obtii profit daca cumperi decat sa vinzi. Asta e doar o parere personala a unui incepator. As dori daca se poate sa fiti ambili sa-mi spuneti si mie concret si pe intelesul meu, anumite modalitati de a tranzactiona si a castiga un profit.

La început conceptul de a vinde ceva ce nu deţi e mai greu de înţeles. E posibil că din această cauză tu crezi că e mai uşor de câştigat pe BUY. Eu nu am această senzaţie. Depinde de pereche şi de trend
    All Your Pips Are Belong To Us!

Comment

Spre exemplu am mai invatat si eu sa utilizez anumite modalitati de analiza tehnica. De obicei eu folosesc ca modalitati de analiza, medii mobile exponentiale (EMA) pe trei perioade (4,9,18) si MACD. Problema este ca nu prea stiu cand sa intru pe piata si cand sa ies. De exemplu atunci cand media exp. de 4 intersecteaza in sus pe cea de 9 si 18 eu consider ca e un semnal de BUY si mai ales daca si cea de 9 o intersecteaza in sus pe cea de 18. Iar daca cea de 4 le intersecteaza in jos pe cele de 9,18 sau si cea de 9 o intretaie pe cea de 18 in jos e clar ca e un semnal de SELL. Insa sa zicem ca linia de 4 intretaie pe cele doua in sus si eu dau un ordin BUY; in scurt timp e posibil sa se intoarca din nou in jos pretul si astfel e un semnal fals.

Comment

Si o alta problema: cum as putea sa tranzactionez pe piata tinand cont de factorii economici, politici si sociali?

Comment

Bună întrebare - Cum tranzactionăm după AF

Asta-i o întrebare care pe mulţi dintre noi ne roade.