sunt incepator in forex.
mi-am deschis un cont demo la trading212 dar nu prea mi-a placut platforma(cel putin la mine in browser merge super nashpa) asa ca am plecat spre oanda unde am inceput un cont demo cu 100 $
deocamdata m-am familiarizat cu termenii forex. si ma bucur ca am gasit un forum romanesc plin de "goodies".
ce sugestii mi-ati putea da in legatura cu oanda?(orice din experienta voastra).
accept si alte sugestii de brokeri (as vrea sa fiu activ pe inca un cont demo dar nu stiu la ce broker sa ma inscriu)
Pentru inceput orice broker e ok, de demo. Poti sa te familiarizezi cu mai multe platforme. Cea mai comuna e Metatrader. Brokeri care o ofera sunt multi, cativa ar fi Fxpro, ibfx, alpari, chiar si oanda mai nou.
Avantajul la oanda e ca poti tranzactiona in loturi de pana la 1 unitate de mici. Adica daca un microlot (comun la MT) e de 1000 de unitati la oanda nu conteaza, il setezi tu la ce valoare vrei.
Avantajul e ca poti practica money management pertinent chiar si cu un cont de 100USD.
Incearca mai multi si vezi care iti place.
as vrea sa-mi spui diferenta dintre levier 1:50 si 50:1(observ ca la oanda sunt INVERS) daca exista vreo diferenta.
adica daca am 100$ deposit > max 100x50=500$ corect?
deci pt fiecare 1$ imi da brokerul imprumut 50$. e bine spus?
multumesc
PS: o chestie mishto la oanda este news alertul de sub grafic(dupa un simplu look la grafic se vede ca in dreptul fiecarui news se intampla ceva destul de important cu graficul)
am facut 3$ profit pe baza asta la 80.83 cu spread de 2,3
Last edited by ciprianrpp; 16 iunie 2011 at 14:32.
Nu vreau sa mai deschid un topic nou, vreau sa deschid un cont live, sa alimentez initial 100 usd, sa vad cum circula banii si ce comisioane am de plata cand trimit si cand primesc, ce conturi trebuie deschise, daca pot atasa un cont usd unui cont deja existent pe ce am eu si care ar fi cea mai convenabila banca pentru transfer catre oanda tinand cont ca ei colaboreaza am inteles cu JPMorgan.