Înapoi   FxTrader Forum FOREX > Clubul începătorilor

» Log in
Nume Utilizator:

Parola:

Nu eşti înscris?
Înregistrează-te!
» Newsletter
» Sponsor FxTrader

Ce parere aveti despre platforma Plus500 ?

Discuţia "Ce parere aveti despre platforma Plus500 ?" din forumul Clubul începătorilor; Salut, Sunt un "incepator" pe Forex si doresc sa invat. Ce parere aveti despre platforma ...

Răspunde

LinkBack Thread Tools Moduri de Afisare
Vechi 03 septembrie 2010, 10:33
DanDVD's Avatar
Trader Junior

Data înscrierii: septembrie 2010
Locaţie: Paşcani, jud.Iaşi - România
Posturi: 23
DanDVD e pe drumul cel bun

Salut,

Sunt un "incepator" pe Forex si doresc sa invat.

Daca ieri - 02.09.2010 -am deschis un ordin de "vanzare" EUR/USD, la pretul de 1,2805, astazi -03.09.2010 - el poate fi adus pe profit la 1,2796?

Cu stima, DanDVD
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiSpurl this Post!
Citează Acest Mesaj în Răspuns
Vechi 03 septembrie 2010, 11:09
maxu08's Avatar
Niten Ichi Ryu

Data înscrierii: martie 2009
Posturi: 1,774
maxu08 e pe cale sa devina recunoscut in curand :)maxu08 e pe cale sa devina recunoscut in curand :)
sfatul meu ar fi sa eviti brokeri si platforme romanesti din cauza spread mari si a problemelor tehnice. Iti recomand sa iti faci cont pe oanda, fxpro (il folosesc personal) sau alte platforme recomandate de cei de pe forum (sunt mai multe variante bune ptr incepatori).
Vechi 08 septembrie 2010, 22:35
Gigelul's Avatar
Trader

Locaţie: Galati
Posturi: 112
Gigelul e pe drumul cel bun
Si eu m-am apucat de tranzactionat pe Plus 500; fiindca sunt incepator am inceput cu 250 lei investitie. Comisionul din cate stie e de 2%. Deocamdata nu am retras bani de la ei, dar par seriosi.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiSpurl this Post!
Vechi 30 septembrie 2010, 23:59
Trader Junior

Posturi: 1
Paul Nis e pe drumul cel bun
par in continuare seriosi?
Vechi 01 octombrie 2010, 08:50
Gigelul's Avatar
Trader

Locaţie: Galati